اسکات کلی فضانورد رکورد دار آمریکایی اولین nft خود را منتشر کرد

اسکات کلی فضانورد ناسا رکورد دار آمریکایی اولین توکن nft خود را منتشر کرد

اخبار متا / فضانورد سابق ناسا ، اسکات کلی، رسماً اولین توکن غیرقابل تعویض خود ( NFT ) را برای کمک به تلاش‌های جنگ اوکراین رونمایی کرد.

قطعه “رویاها از این جهان خارج می شود” امروز در روز جهانی پرواز فضایی انسان منتشر می شود و 100٪ از درآمد حاصل از فروش آن به ماموریت توانمندسازی جهانی برای کمک به مبارزه اوکراین علیه مهاجمانش اختصاص می یابد.

 بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در رابطه با این رویداد. 

کلی ، خلبان سابق جت جنگنده، بیش از 8300 بار در طول کار خود در ناسا به دور زمین چرخید. 

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که فضانورد آمریکایی بیش از 200 میلیون مایل را پیموده و بر فراز بسیاری از نقاط کره زمین پرواز کرده یا به آن سفر کرده است.

بر اساس وب سایت ستاره دنباله دار نارنجی، در اکتبر 2015، کلی ، رکورد تعداد کل روزهای سپری شده در فضا را در طولانی ترین ماموریت فضایی یک فضانورد آمریکایی به نام خود ثبت کرد .

کلی گفت که :

مانند سفرهای فضایی، متاورس ممکن است در حال حاضر برای همه قابل دسترسی نباشد. 

علاوه بر برانگیختن مجدد علاقه به فضا، بسیار مفتخرم که بتوانم با اهدای 100 درصد از درآمد خالص حاصل از فروش اولیه به ماموریت توانمندسازی جهانی، به مردم اوکراین در زمان بحران کمک کنم. 

این فضانورد در ادامه در مورد سهم خود در تلاش برای کمک به مردم اوکراین اظهار نظر کرد و گفت:

“امید من این است که این مجموعه توکن NFT نه تنها الهام بخش کسانی باشد که حراج را انتخاب می کنند، بلکه کسانی را که در تاریک ترین دوران تاریخ بشریت سپری می کنند، روحیه بخشد.” 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *