بیت کوین در حال رکورد شکنی !

بیت کوین در حال رکورد شکنی !

اخبار متا/ یکی از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال می‌گوید بیت کوین می‌تواند طی چند ماه آینده رکورد تاریخی خود را جابه‌جا کند. او همچنین انتظار دارد روند کلی بازار تا پایان سال ۲۰۲۲ صعودی باشد.

گزارش دیلی هودل

به گزارش دیلی هودل، نیکولاس مرتن (Nicholas Merten)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال و مجری برنامه ویدیویی دیتا دَش (DataDash) در یوتیوب، گفته است بیت کوین زودتر از آنچه که اکثر معامله‌گران فکر می‌کنند به اوج خود خواهد رسید.

مرتن در برنامه جدید خود در کانال یوتیوبی دیتا دش به ۵۱۴٬۰۰۰ دنبال‌کننده خود گفته است که بیت کوین سطح ۶۵٬۰۰۰ دلار را سریع‌تر از چیزی که بسیاری از افراد تصور می‌کنند دوباره آزمایش می‌کند و تحولات فاندامنتال نیز به این حرکت صعودی دامن خواهند زند.

او گفته است:

این اتفاق بسیار سریع‌تر از آنچه مردم فکر می‌کنند رخ می‌دهد و بیت کوین محدوده ۶۵٬۰۰۰ دلاری را دوباره آزمایش خواهد کرد.

بیت کوین تنها به کمی افزایش حجم معاملات در بازار، حرکت قیمتی امیدوارکننده‌تر نسبت به چیزی که در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ شاهد بودیم و یک محرک قوی برای جذب چند سرمایه‌گذار سازمانی جدید نیاز دارد.

با خرید سرمایه‌گذاران سازمانی و حتی سرمایه‌گذاران خرد و فراهم‌شدن شرایط، دوران رونق بیت کوین شروع می‌شود و خیلی زود به قیمت ۶۵٬۰۰۰ دلار باز می‌گردد.

مرتن ادامه داد:

قیمت بیت کوین حتی می‌تواند به سومین اوج قابل‌توجه جدید خود از سال ۲۰۲۱ برسد

سال گذشته نیز شاهد این نوع نوسان‌ها، اصلاحات و جهش‌های صعودی در اواسط چرخه بودیم و فکر می‌کنم این بار می‌توانیم شاهد بازگشت قیمت به سطوح بالاتر باشیم که می‌تواند باعث شود بیت کوین رکورد قبلی خود را بشکند.

علاوه بر این، محدوده مقاومت قبلی که بالاترین قیمت تاریخی بیت کوین است، به حمایت جدید تبدیل خواهد شد

مرتن پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین سطح ۶۵٬۰۰۰ هزار دلاری را از مقاومت به حمایت تبدیل خواهد کرد و از این حمایت تا قبل از پایان سال برای جهش خود به سطوحی که قبلاً دیده نشده، استفاده می‌کند.

او در پایان گفت:

آنچه به‌طور کلی در اینجا می‌بینیم، طبق چیزی که مدت‌ها پیش نیز روی نمودار ترسیم کرده‌ بودیم، صعود به سطوح بالاتر است.

پس از عبور از روند صعودی ماه مه (اردیبهشت) حتی اگر در اواسط ماه یک اصلاح جزئی داشته باشیم، باز هم به‌ سمت بالاتر تا ناحیه ۷۵٬۰۰۰ تا ۹۰٬۰۰۰ دلار ادامه خواهیم داد.

قیمت بیت کوین
آشنایی با دنیای متاورس

سپس قیمت بیت کوین کاهش پیدا می‌کند و به سطح حمایتی که گفتیم می‌رسد و از ماه اوت یا سپتامبر (مرداد یا شهریور) روند صعودی خود را از سر می‌گیرد و تا حوالی نوامبر و دسامبر (آبان و آذر) به حدود ۱۵۰٬۰۰۰ تا ۲۰۰٬۰۰۰ دلار می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *