آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

اخبار متا / Thetan Arena یک بازی play-to-earn است که در سطح جهانی راه اندازی شده است و از فناوری ارزهای رمزنگاری شده استفاده می‌کند.

این یک بازی MOBA یا Multiplayer Online Battle Arena مبتنی بر بلاک چین است که در آن بازیکنان می توانند با دوستان خود تیم شوند.

به بازیکنان دیگر در سراسر جهان بپیوندند تا با سایر بازیکنان در سراسر جهان برای پاداش های هیجان انگیز هم در بازی و هم برای دنیای واقعی بازی کنند.

در قسمت های قبل ما آموزش کاملی جهت آشنایی با بازی Thetan Arena منتشر کردیم. اینبار قصد داریم نحوه ثبت نام و خرید و فروش در فروشگاه تتان آرنا را توضیح دهیم.

قبل از شروع بازی می‌بایست به نکات زیر توجه لازم را داشته باشید:

حساب Thetan Arena شما به طور دائم به آدرس کیف پولتان متصل است(آدرس کیف پول قابل تغییر نیست). بنابراین با دقت از اطلاعات کیف پول خود نگداری کنید.

برای ثبت نام در بازی و فروشگاه تتان آرنا می بایست از یک ایمیل ثابت استفاده کنید.

با توجه به قوانین و مقررات بازی شما مسئول تمام دارایی های دیجیتال و معاملات، خواهید بود.

ثبت نام

به سایت Thetan Arena سر بزنید و نسخه مورد نظر خود را دانلود کنید. در حال حاضر فقط از iOS، Android و PC پشتیبانی می‌شود. پس از دانلود نسخه مورد نظر، بازی را نصب کنید.

آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

پس از نصب بازی با صفحه بالا مواجه می‌شوید که با کلیلک روی Register فرایند ثبت نام آغاز می‌شود.

آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

در صفحه ثبت نام می‌بایست ایمیل خود را وارد کنید. سپس کد تائیدی به ایمیل شما فرستاده می‌شود. با ورود کد تائید و کلیک روی CREATE حساب کاربری شما ساخته شده و به صفحه بازی هدایت می‌شوید.

آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

پس از ورود به بازی سه Hero به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. شما همچنین می توانید از بخش Marketplace اقدام به خرید Premium Hero کنید. در صفحه اصلی می توانید قهرمان و مهارت های مورد علاقه خود را انتخاب و نبرد را آغاز کنید.

کیف پول متامسک

در صورتی که بخواهید تبادل ارز و یا خرید و فروش انجام دهید نیاز است تا کیف پول متامسک داشته باشید. در صورتیکه کیف پول متامسک ندارید از آموزش زیر برای نصب کیف پول توسط افزونه گوگل کروم، استفاده کنید.

اتصال شبکه بایننس اسمارت چین

برای اتصال شبکه بایننس اسمارت چین به کیف پول خود، کیف پول متامسک را توسط افزونه گوگل کروم باز کنید. روی فلش بالای افزونه کلیک کرده گزینه add network  را انتخاب کنید.

آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

در صفحه باز شده فیلدها را براساس اطلاعات زیر تکمیل کرده و روی Save کلیک کنید.

Network Name: Binance Smart Chain

New RPC URL: https://bsc-dataseed.binance.org

ChainID: 56

Currency Symbol: BNB

Block Explorer: https://bscscan.com

اتصال کیف پول و ورود به بازی

برای اتصال کیف پول خود به بازی می بایست به صفحه فروشگاه تتان آرنا بروید. و روی Connect Wallet کلیک کنید.

آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

سپس با انتخاب لاگین توسط متامسک و تائید مراحل بعدی کیف پول شما به بازی متصل خواهد شد. در ادامه با کلیک مجدد روی گزینه لاگین توسط متامسک می‌توانید با حساب تتان خود وارد شوید. اگه در تتان حساب کاربری ندارید، گزینه دوم(Creat new game account) را انتخاب کنید.

آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

پس از انتخاب گزینه دوم صفحه بالا باز شده که می بایست ایمیل خود را وارد کنید. کد تائیدی که به ایمیلتان فرستاده شده را نیز وارد کنید و حساب جدید بسازید.

خرید باکس از فروشگاه

آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

برای خرید باکس‌ به آدرس فروشگاه تتان آرنا بروید. برای خرید باکس شما از توکن THG استفاده خواهید کرد. در برگه Thetan Boxes کلیک کنید و باکس مورد نظر را انتخاب کنید. شما می توانید به صورت عمده باکس خریداری کنید.

آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

با کلیک روی PURCHASE و سپس Check out تراکنشی انجام خواهد گرفت که نیاز به تائید در متامسک شما خواهد داشت. درصورتیکه که موجودی لازم را داشته باشید تراکنش با موفقیت انجام شده و پیغامی ظاهر خواهد شد.

آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

از منوی بالای صفحه سمت راست، می توانید وارد برگه inventory شده و باکس خود را باز کنید.

آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

خرید فروش در Thetan Arena Marketplace

خرید Hero

برای اینکه شما بتوانید Hero خریداری کنید می‌بایست توسط متامسک به مقدار لازم ارز BNB خود را به WBNB سواپ کنید. برای این کار توسط افزونه متامسک در مرورگر گوگل کروم، روی گزینه سواپ کلیک کنید.

آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

درصورتیکه در این قسمت توکن WBNB را برای سواپ کردن پیدا نمی کنید کافییست از سایت bscscan توکن WBNB را جستجو کرده و آدرس اسمارت کانترکت را کپی کنید و در متامسک قسمت Swap to وارد کنید.

پس از تکمیل تراکنش به فروشگاه Thetan Arena رفته Hero مورد نظر را انتخاب کنید و روی گزینه Buy Hero کلیک کنید.

آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

با کلیک روی گزینه BUY NOW و سپس Check out، تراکنشی انجام می شود که نیاز به تائید در کیف پول متامسک خواهد داشت. در صورتیکه که تراکنش با موفقیت انجام شود Hero خریداری شده در بخش Inventory   مشاهده خواهید کرد.

فروش Hero

برای فروش Hero خود کافیست در فروشگاه Thetan Arena از منوی بالای صفحه، سمت راست وارد پروفایل خود شده و روی Inventory کلیک کنید. در قسمت Hero، آیتم مورد نظر را انتخاب و روی گزینه SELL NOW کلیک کنید.

آشنایی و آموزش کامل بازی تتان آرنا

سپس مبلغ مورد نظر را وارد کرده روی گزینه Sell now کلیک کنید. در ادامه تراکنش انجام می شود که نیاز به تائید در کیف پول متامسک خواهد داشت. درصورتیکه که فروشگاه را بررسی کنید Hero خود را مشاهده خواهید کرد. همچنین در صورتیکه از فروش منصرف شدید میتوانید به بخش Inventory رفته روی آیتم مورد نظر خود کلیک کنید و روی Stop Selling  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *