بهترین ارزهای متاورس کدامند؟

بهترین ارزهای متاورس کدامند؟

اخبار متا / پس از توضیح کامل اینکه متاورس چیست، در این قسمت 9 پروژه برتر رمز ارزهای متاورس Metaverse که باید بشناسید را بررسی خواهیم کرد. بازار همچنان به طور مداوم در حال حرکت است و منجر به پیدایش بسیاری از ارز متاورشی جدید می‌شود.

رمز ارزهای متاورس هم یکی از عناصری است که مانند NFT ها و میم کوین ها MEMES سرمایه گذاران را به بازار کریپتو جذب کرده است.

Decentraland (MANA) 

یک پلتفرم بازی مبتنی بر توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و قراردادهای هوشمند است و در سال 2016 راه اندازی شد. Decentraland جزو رمز ارزهای متاورس است و از فناوری واقعیت مجازی (VR) استفاده می‌کند که دنیای واقعی را با واقعیتی که به صورت دیجیتالی تولید می‌شود، ترکیب می‌کند.

رابط کاربری شباهت زیادی به Second Life و Minecraft دارد. این پلتفرم مانند همه بازی‌های NFT به شما امکان می‌دهد آیتم‌های بازی‌ها را مبادله کنید.

یک گیمر می‌تواند در حین بازی با استفاده از ارز متاورسی پلتفرم، درآمد کسب کند. با استفاده از ارز MANA می توان محصولات درون بازی را معامله یا مبادله کرد. هر طرف که مایل باشد می‌تواند در این مبادله شرکت کند. مالکیت زمین برابر با مالکیت دارایی است.

Axie Infinity (AXS) 

ارز اکسی اینفینیتی از جمله ارزهای متاورس، توکن بومی یک پلتفرم بازی NFT است که به پرورش حیوانات خانگی مجازی اختصاص داده شده است.

برای پیشرفت در بازی، باید حیوانات خانگی مجازی را جمع آوری کرد. آن‌ها به عنوان دارایی دیجیتال معامله شده در این سایت عمل می‌کنند.

توجه بسیاری از گیمرها (که ممکن است در ابتدا حتی معامله‌گر کریپتو نباشند) برای شرکت در بازی‌هایی که امکان کسب درآمد دارند، جلب شده است. در فیلیپین، بیش از 60% از جمعیت به طور فعال در بازی Axie Infinity شرکت می‌کنند!

Theta (THETA)

تتا (THETA) ارزی که به تازگی به لیست رمز ارزهای متاورس اضافه شده، یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که برای پخش ویدئو ساخته شده است.

این شبکه به عنوان یک شبکه غیرمتمرکز عمل می کند که در آن کاربران پهنای باند و منابع محاسباتی را به صورت همتا به همتا (P2P) به اشتراک می گذارند. این پروژه قصد دارد صنعت پخش ویدیو را کاملا عوض کند!

Sandbox (SAND) 

سند باکس یک پلتفرم مجازی مبتنی بر اتریوم است که در سال 2012 ایجاد شد.

توکن بومی آن یعنی sand از جمله موفق ترین رمز ارزهای متاورس در عملکرد بوده است. سند باکس به عنوان یک پلتفرم بازی، فرصت‌هایی را برای گیمرها و سرمایه گذاران فراهم می‌کند تا در بازی و تجارت شرکت کنند.

این پلتفرم در یک اکوسیستم طراحی شده است و به هر کسی اجازه می‌دهد کالاهای دیجیتالی را ایجاد کند، به اشتراک بگذارد و یا مبادله کند.

بسیاری از این دارایی‌ها مجموعه بازی‌های آنلاین هستند. یک بازیکن می‌تواند از یک شخصیت در بسیاری از بازی‌ها استفاده کند. برای بازی فقط به دو آواتار و زمین نیاز دارید.

محبوبیت آن از این واقعیت ناشی می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد از راه‌های مختلفی درآمد کسب کنند.

Enjin Coin (ENJ) 

ارز متاورسی انجین یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم است که در سال 2009 برای ترویج ایجاد و تجارت NFT تأسیس شد. این پلتفرم صرفا یک بازی نیست، بلکه یک شبکه پشتیبانی آنلاین مبتنی بر بلاکچین است.

WAX (WAXP)

ارز وکس که یکی از رمز ارزهای متاورس است، یک بلاک چین هدفمند بوده و به گونه ای طراحی شده است که معاملات تجارت الکترونیک را برای هر طرف درگیر سریع تر، ساده تر و ایمن تر کند.

WAX مجموعه ای از ابزارهای مبتنی بر بلاک چین را ایجاد کرده که بازارهای غیرمتمرکز برنامه (DApp) و توکن های غیرقابل تعویض را می توان بر اساس آن ها ساخت.

معماری بلاک چین WAX از زمان بلوک 500 میلی ثانیه ای و تراکنش های بدون کارمزد برای مشتریان پشتیبانی می کند.

Star Atlas (ATLAS)

ارز استار اطلس ATLAS هم جزو رمز ارزهای متاورس است که بر روی بلاک چین متاورس Solana اجرا می شود و کلید مناظر و امکانات جدید هیجان انگیز است.

بلاک چین متاورس Solana مانند اتریوم سریع، ایمن و مطمئن است اما مقیاس پذیرتر و ارزان تر است.

می‌توانید از ارز ATLAS برای خرید هر یک از دارایی‌های دیجیتالی که برای شرکت در بازی اطلس نیاز دارید، از جمله زمین، کشتی، اعضای خدمه و تجهیزات استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از ATLAS برای خرید POLIS، یک ارز درون بازی که برای مدیریت جنبه‌های خاصی از تجربه بازی شما ضروری است، استفاده کنید.

Bloktopia (BLOCK)

یکی از بهترین رمز ارزهای متاورس برای افرادی که ادغام VR و NFT را جستجو می کنند.

این ارز روی بلاک چین Polygon اجرا می شود. Bloktopia یک متاورس است که دارای یک آسمان خراش مجازی با 21 طبقه است. چرا 21؟ تیم Bloktopia می خواهد به بیت کوین ادای احترام کند که سقف آن 21 میلیون است.

در این آسمان‌خراش واقعیت مجازی، اعضای Bloktopia می‌توانند آواتارهای خود را ایجاد کنند، معاشرت کنند، در مورد رمزارزها بیاموزند و “املاک و مستغلات” متاورس را خریداری کنند.

Aavegotchi (GHST) 

ارز متاورسی GHST به عنوان Metaverse Litepaper شناخته می‌شود. یک پروژه بازی NFT مبتنی بر اتریوم است.

همچنین دارای یک سیستم وام به نام Aave است. این پلتفرم یک ارز جدید ERC-20 به نام Gotchus Alchemica را به سیستم خود اضافه کرده است.

این تیم در حال کار بر روی مکانیزمی است که ارزش NFT‌ ها را با داشتن توکن های بیشتر در پلتفرم افزایش می‌دهد. این موارد برخی از ابتکاراتی هستند که به گسترش Metaverse و رمز ارزهای متاورس کمک می‌کنند.

آیا ارز دیجیتال کلید متاورس است؟

ها و رمزارزها در نهایت کلیدهای دسترسی به واقعیت مجازی متاورس هستند. با NFT ها، می توانید به دارایی های دیجیتال از خانه های مجازی و مشاغل گرفته تا لباس های دیجیتال برای آواتار، هنر دیجیتال یا سایر موارد مجازی خود دسترسی داشته باشید.

NFT های شما توسط بلاک چین متاورس ایمن می شوند و از اموال دیجیتال شما در برابر تکرار یا هک محافظت می کنند.

اگرچه فناوری بلاک چین متاورس به خوبی تثبیت شده است، خود متاورس هنوز در حال تکامل است.

به این معنی که هنوز شکل نهایی خود را به خود نگرفته است. در حالی که تبلیغات زیادی در مورد ظاهر آن وجود دارد، عدم اطمینان در مورد ارزش توکن‌های غیرقابل تعویض ادامه دارد.

با این حال، بسیاری از NFT ها، پتانسیل رشد خود را ثابت کرده اند، به همین دلیل است که مردم به طور فزاینده ای آن‌ها را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری می‌بینند.

متاورس و به طور کلی ارز متاورسی، این پتانسیل را دارد که امکانات متعددی را ایجاد کند اما وعده واقعی در نهایت در درون کاربر نهفته است. شما می توانید از طریق کسب درآمد از صنایع دستی دیجیتال خود از دارایی های دیجیتال سود ببرید.

دارایی‌های دیجیتالی مانند جمع‌آوری سرمایه، بازی‌ها و کلکسیون‌ها را می‌توان ایجاد کرد و سپس به عنوان دارایی‌های درون‌بازی توکن‌سازی کرد و از آن درآمد داشت.

کاربران می‌توانند توکن‌های غیرقابل تعویض یا ارزهای متاورس را سرمایه‌گذاری کرده و معامله کنند و بدون نیاز به بازی، پول واقعی به دست آورند.

حتی می توان یک واقعیت مجازی درست مانند دنیای خودمان ایجاد کرد و در جنبه های خاص آن را بهبود بخشید. با این حال، همه چیز به استفاده از یک بلاکچین متاورس که به داده‌های موجود در آن ایمنی بخشیده و یک ارز دیجیتال که از آن پشتیبانی می‌کند، بستگی دارد.

در نهایت، بهترین رمزارز برای استفاده در آینده، ارزی است که به شما امکان دسترسی به دنیایی را می دهد که می خواهید در آن زندگی کنید.

2 دیدگاه برای “بهترین ارزهای متاورس کدامند؟

  1. اشتراک‌ها: هشدار بانک مرکزی ایرلند درباره سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال | اخبار متا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *