ورود سازمان‌ها به متاورس!

ورود سازمان‌ها در متاورس

سازمان‌ها در حال پیشروی در کشف راه‌های جدید برای فعالیت در متاورس هستند، که به عنوان مرحله بعدی اینترنت شناخته می‌شود. در این راستا، هیئت مدیره‌ها باید ارزش بالقوه‌ای که ممکن است از پذیرش متاورس به دست آید را در مقابل خطرات ذاتی پیاده‌سازی فناوری‌های مرتبط با آن بسنجند. در آینده شاید ورود بسیاری از سازمان‌ها به متاورس خواهیم بود.

متاورس با استفاده از فناوری‌های پیشرفته مانند واقعیت افزوده و هوش مصنوعی، قابلیت‌ها و تجربه‌های دیجیتالی جدیدی را ایجاد می‌کند که می‌توانند تغییرات پایدار و قابل توجهی را به همراه داشته باشند. بسیاری از شرکت‌ها در حال بررسی این هستند که چگونه می‌توان اعتماد کاربران را در متاورس به‌دست آورد، چرا که پذیرش این فناوری می‌تواند نحوه عملکرد سازمان‌ها را تغییر دهد؛ از جمله فروش محصولات، ایجاد فروشگاه‌های مجازی، ارائه خدمات بهداشت مجازی، سایت‌های تجارت الکترونیک، آشنایی و آموزش کارکنان جدید، برگزاری جلسات جهانی داخلی و سرگرمی. متاورس به عنوان “اینترنت سه‌بعدی” توصیف شده است.

چرا ورود سازمان‌ها به متاورس برای مدیران اهمیت دارد؟

با آغاز ساخت، مشارکت و انجام معاملات در متاورس توسط سازمان‌ها، هیئت‌مدیره‌ها موظف به درک فرصت‌های استراتژیک و خطرات مرتبط با آن خواهند بود. آنها نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری در متاورس و همچنین کمک به ارزیابی ریسک‌های اخلاقی، تجاری و حقوقی مرتبط با فناوری‌های نوظهور ایفا خواهند کرد.

برای انجام این کار، هیئت‌مدیره‌ها باید با مفهوم متاورس، خطرات کلی آن و فناوری‌های زیربنایی آن آشنا شوند. دسترسی به متاورس از طریق فناوری‌های مختلفی از جمله لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند امکان‌پذیر است، بنابراین ریسک‌های سایبری نیز افزایش می‌یابد.

واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی تجربه‌های متاورس را تقویت می‌کنند و تصورات از واقعیت را گسترش یا ارتقا می‌دهند تا تجربه‌های کاربری جذاب و واقع‌گرایانه‌ای ایجاد کنند که مدیریت آنها دشوار است. تصور کنید که در یک بانک مجازی با یک آواتار در متاورس معاملات مالی انجام می‌دهید، با استفاده از یک اپلیکیشن گوشی هوشمند که به متقاضیان وام مسکن اجازه می‌دهد همراه با بانکدار به صورت مجازی خانه را بازدید کنند و نرخ بهره وام‌های مختلف را مقایسه کنند. یا یک دانشجوی موسیقی را در نظر بگیرید که قصد خرید درس‌های مجازی از یک گیتاریست مشهور را دارد و وارد استودیویی می‌شود که پر از توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) برای فروش است، که او می‌تواند آنها را در حین انتظار برای مشاوره موسیقی خریداری کند. این مثال‌ها بی‌پایان هستند، همان‌طور که خطراتی که هیئت‌مدیره‌ها باید در نظر بگیرند نیز بی‌پایان است.

ورود سازمان‌ها به متاورس رنگ چگونه است؟

متاورس رنگ، به عنوان اولین متاورس ایران، محیطی پویا و نوآورانه را برای تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم آورده‌است. در این متاورس، سازمان‌ها می‌توانند حضور خود را به‌صورت مجازی تثبیت کنند و از امکانات گسترده‌ای بهره‌برداری نمایند. یکی از ویژگی‌های بارز متاورس رنگ، جزیره آریایی است که دو برج مختص به سازمان‌ها و شرکت‌ها در آن قرار دارد: برج صفر و برج یک.

برج صفر: محیطی برای نهادها و سازمان‌های بین‌المللی

برج صفر، یا Zero Tower، یکی از برج‌های واقع در جزیره آریایی است که به‌طور ویژه برای نهادها و سازمان‌های بین‌المللی طراحی شده‌است. این برج با مساحت کل 33,130,080 متر مربع و ارتفاع 40 طبقه، فضایی وسیع و مدرن را برای سازمان‌های بزرگ فراهم می‌کند. هر طبقه از این برج دارای مساحت 828,252 متر مربع است که به 39 واحد مجزا تقسیم می‌شود. هر واحد نیز مساحتی حدود 21,237 متر مربع دارد، که فضای مناسبی برای دفاتر و فعالیت‌های مختلف سازمان‌ها ایجاد می‌کند.

برج یک: محیطی برای شرکت‌ها و مجموعه‌ها

برج یک، یا One Tower، به شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف اختصاص داده شده‌است. این برج با مساحت کل 32,792,250 متر مربع و ارتفاع 50 طبقه، فضای بزرگی را به شرکت‌ها ارائه می‌دهد. هر طبقه از این برج دارای مساحت 655,845 متر مربع است و شامل 141 واحد می‌باشد. مساحت هر واحد حدود 4,651 متر مربع است که محیطی ایده‌آل برای دفاتر شرکت‌ها، نمایشگاه‌ها و دیگر فعالیت‌های تجاری محسوب می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزیره آریایی وبلاگ اهدای 963 قطعه زمین(VOD) رایگان به ارزش 50,371,200,000 ریال واقع در جزیره آریایی را مطالعه کنید.

ورود به متاورس رنگ و استقرار در برج‌های جزیره آریایی، به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که از امکانات دیجیتال پیشرفته‌ای بهره‌برداری کنند. این فضاها نه تنها برای ارائه خدمات و محصولات سازمان‌ها مناسب هستند، بلکه فرصت‌های زیادی برای تعامل و همکاری با دیگر سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می‌کنند. سازمان‌ها می‌توانند از طریق دفترهای مجازی خود در متاورس رنگ با مشتریان و همکاران خود ارتباط برقرار کنند، قراردادهای هوشمند بنویسند و خدمات مشاوره‌ای ارائه دهند.

متاورس رنگ با ایجاد فضایی مدرن و کارآمد در برج‌های صفر و یک، به تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که به‌طور مؤثر در دنیای مجازی حضور داشته باشند. این برج‌ها با زیرساخت‌های پیشرفته و امکانات گسترده، محیطی مناسب برای توسعه و رشد سازمان‌ها فراهم می‌کنند. با ورود به متاورس رنگ، سازمان‌ها می‌توانند از فرصت‌های جدید و نوآورانه بهره‌برداری کنند و تجربه‌ای متفاوت از تعاملات دیجیتال را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *