پیشرفت بازی‌های متاورس با یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی

پیشرفت بازی‌های متاورس

متا با یکپارچه‌سازی فناوری هوش مصنوعی به دنبال پیشرفت بازی‌های متاورس است. یک آگهی شغلی اخیر از طرف متا نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد از طریق یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی با بازی‌های مجازی، “انواع کاملاً جدیدی از گیم‌پلی” را در متاورس بررسی و نمونه‌سازی کند.

تجربه‌های جذاب با پیشرفت بازی‌های متاورس

متا تصور می‌کند که بازی‌هایی که غیرقطعی، شخصی‌سازی شده و قابل تکامل با هر دفعه بازی شدن باشند، تجربیاتی را خلق می‌کنند که در حال حاضر غیر قابل تصور هستند. این یک حوزه نوپا است اما قابلیت ایجاد تجربیات جدیدی با پیشرفت بازی‌های متاورس را دارد که امروزه امکان ندارد.

تمرکز اصلی بر روی هورایزن، سامانه‌ی ایجاد بازی یکپارچه متا در متاورس، خواهد بود. اما این موقعیت ممکن است گسترش یابد و شامل پلتفرم‌های دیگری خارج از Meta مانند موبایل و کامپیوتر شود.

یکی از مسئولیت‌های مهم، توسعه ابزارهایی است که می‌توانند فرآیند ایجاد محتوا را بر روی پلتفرم‌های Meta شتاب ببخشند. متا به تعامل سریع منابع هوش مصنوعی در زمینه ایجاد محتوا توجه ویژه‌ای دارد و هدف از سرمایه‌گذاری قوی در این حوزه، رهبری در صنعت است.

تلاش متا برای به دست آوردن فناوری هوش مصنوعی در بازی‌های متاورس در زمانی صورت می‌گیرد که این شرکت میلیاردها دلار را به بخش متاورس خود اختصاص داده است.

به هر حال، این بخش در فصل اول امسال با یک زیان 3.8 میلیارد دلاری مواجه شده است.

همچنین متاورس ملی که اولین متاورس داخلی ایران است از هوش مصنوعی استفاده‌های بسیاری می‌کند. توصیه می‌کنم وبلاگ هوش مصنوعی در دنیای موازی متاورس ملی چه تاثیری دارد؟ را مطالعه کنید.

گسترش متاورس در بین مردم جهان

مهم است به این توجه شود که کسب‌وکارها به طرز فزاینده‌ای به فناوری‌های متاورس برای جلسات مجازی، جلسات آموزشی و ارتباط با مشتریان روی آورده‌اند. شرکت‌ها به تحقیق در حوزه واقعیت مجازی برای کار از راه دور و همکاری پرداخته‌اند، که پس از پاندمی کرونا تأثیرات بیشتری پیدا کرده است.

علاوه بر این، استفاده همزمان از فناوری بلاک‌چین و متاورس به عنوان یک روند مهم ظاهر می‌شود. بلاک‌چین زیرساختی برای معاملات امن و مالکیت دیجیتال درون متاورس فراهم می‌کند، تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و فرصت‌های اقتصادی جدیدی را ایجاد می‌کند.

امروزه مالکیت دیجیتال در بین مردم جهان گسترش یافته‌است اما یکی از چالش‌های آن امن بودن آن است. برای اینکه با مالکیت دیجیتال بیشتر آشنا شوید وبلاگ سند مالکیت مجازی در متاورس رنگ و تضمین حقوق آن را مطالعه نمایید.

شرکت‌هایی مانند متا، مایکروسافت، تنسنت و انویدیا به طور قابل توجهی در متاورس سرمایه‌گذاری می‌کنند تا پلتفرم‌های خود را بهبود بخشند و تجربیات کاربری جدیدی ایجاد کنند.

تلاش‌های هوش مصنوعی متا در برزیل با شکست مواجه شد!

متا در زمینه‌ی هوش مصنوعی در کشور برزیل با مشکلاتی مواجه شده‌است. سازمان نظارت بر حفاظت داده‌های ملی به تازگی تصمیم گرفته‌است که ممنوعیت استفاده از داده‌های شخصی کاربران برزیلی توسط متا برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی را اعلام کند.

این سازمان حکم تعلیق فوری سیاست حفظ حریم خصوصی جدید متا را صادر کرده است، که شامل استفاده از عکس‌ها، صداها، ویدیوها و پست‌ها برای آموزش هوش مصنوعی می‌شود.

عدم انطباق با این حکم ممکن است منجر به تحریم روزانه ۵۰,۰۰۰ رئال برزیلی (تقریباً ۸,۸۰۰ دلار) شود.

متا در پاسخ به این تصمیم اعلام کرده است که این تصمیم باعث تأخیر در ارائه مزایای هوش مصنوعی به جمعیت برزیلی خواهد شد.

برزیل یک بازار مهم برای پلتفرم رسانه اجتماعی متا و فیس‌بوک است که بر اساس اظهارات نظارتگر دارای ۱۰۲ میلیون کاربر فعال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *