علاقه کودکان و نوجوانان اروپایی به متاورس چه تاثیری بر هزینه‌های آن‌ها دارد؟

علاقه کودکان و نوجوانان اروپایی به متاورس

تعداد جوانان اروپایی که مایل به هزینه‌ کردن پول خود در متاورس برای خرید محصولات مجازی هستند، رو به افزایش است. تقریباً نیمی از کودکان هشت تا دوازده ساله حداقل یک محصول دیجیتال خریده‌اند و یک سوم آنها حتی مایل به هزینه کردن اکثر پول خود هستند. در ادامه تاثیر علاقه کودکان و نوجوانان اروپایی به متاورس را در هزینه‌های آنان را بررسی می‌کنیم.

نظرسنجی YPulse درباره تاثیر علاقه کودکان و نوجوانان اروپایی به متاورس در هزینه‌های آن‌ها

علاقه کودکان و نوجوانان اروپایی به متاورس در پول خرج کردن آن‌ها نقش مهمی دارد. به گزارش آخرین نظرسنجی YPulse، سی و هفت درصد از والدین جوانان اروپایی که فرزندانشان در دنیای مجازی و متاورس مشغول هستند، اعلام کرده‌اند که فرزندانشان پول خود را برای خرید محصولات دیجیتال خرج کرده‌اند.

اگرچه معمول است که والدین پول خود را برای سرگرمی‌های فرزندان خرج کنند، اما اینکه جوانان اروپایی برای خرید محصولات مجازی که اغلب برند هستند، پول درخواست می‌کنند مهم است. بر اساس داده‌های YPulse، هفتاد و یک درصد از والدین اروپایی می‌گویند که فرزندانشان بر تصمیمات خرید روزمره آنها تأثیر می‌گذارند.

نظرسنجی YPulse درباره کودکان اروپایی

همانطور که گفته شد علاقه کودکان و نوجوانان اروپایی به متاورس و محصولات دیجیتال نقش مهمی در هزینه‌های آن‌ها دارد. در زمینه کودکان، 45 درصد از کودکان هشت تا دوازده ساله می‌گویند که حداقل یک محصول دیجیتال را در یک بازی ویدئویی مجازی مانند فورتنایت و انتخاب‌های “اسکین” آن خریده‌اند. نسبت مشابهی نیز در میان کودکان سن 13 تا 17 سال مشاهده شده‌است. 47 درصد از آنها نیز چنین خریدهایی را انجام داده‌اند.

کودکان پول جیبی خود را به علاوه پول والدینشان، برای محصولات مجازی در دنیای مجازی و متاورس هزینه می‌کنند. بر اساس YPulse، سی و سه درصد از والدین جوانان اروپایی می‌گویند که فرزندانشان پول خود را در دنیاهای مجازی صرف می‌کنند.

برای این کودکان، محصولات دیجیتال تبدیل به یک ضرورت شده‌اند و آنها از پول جیبی یا کارت هدیه تولد خود برای خرید محصولات در دنیای مجازی بیشتر از محصولات دنیای واقعی استفاده می‌کنند.

به گزارش YPulse، هفتاد درصد از کودکان هشت تا دوازده ساله اروپایی که بازی ویدئویی می‌کنند، پول خود را در این بازی‌ها خرج می‌کنند. بر اساس این مطالعه و کشف علاقه کودکان و نوجوانان اروپایی به متاورس و بازی‌های ویدئویی، برندها انگیزه زیادی برای سرمایه گذاری دارند.

برندهای زیادی مانند BBC، Specsavers و Hugo Boss، به طور روز افزون در ماه‌های اخیر وارد دنیای مجازی شده‌اند. حتی 42 درصد از والدین می‌گویند که فرزندانشان پس از دیدن برند در یک بازی، به آن علاقه‌مند شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *