OpenSea اکنون NFT های Solana را در بتا پشتیبانی می کند

OpenSea اکنون NFT های Solana را در بتا پشتیبانی می کند

اخبار متا / توکن‌های غیرقابل تعویض ( NFT ) مبتنی بر بلاک چین سولانا (SOL) ، یک بلاک چین عمومی و رقیب اتریوم (ETH) ، اکنون توسط بازار اصلی NFT OpenSea پشتیبانی می‌شوند .

طبق وب سایت OpenSea ، پشتیبانی از Solana NFT در حال حاضر در مرحله بتا است و با پوشش مجموعه محدود ارائه می شود. OpenSea گفت: “راه اندازی کامل شامل یک راه مقیاس پذیر برای گسترش پوشش از طریق استاندارد مجموعه Metaplex خواهد بود.”

از هم اکنون، کلکسیونرها می توانند NFT های دوستدار محیط زیست Solana را از 165 مجموعه پشتیبانی شده کاوش، خرید و فروش کنند. همچنین مزیت سولانا در مقایسه با اتریوم هزینه های گس پایین است.

این اعلامیه تنها یک هفته پس از آن منتشر شد که OpenSea در ویدئویی از پشتیبانی سولانا انتقاد کرد. با این حال، شایعاتی مبنی بر حمایت از Solana از ابتدای سال منتشر شده بود و با توجه به اینکه Solana خانه یکی از سریع‌ترین اکوسیستم‌های NFT است، چنین حرکتی تا حد زیادی مورد انتظار بود.

در همین حال، ادغام Solana در OpenSea توسط Metaplex، سازمانی که هنرمندان و سازندگان را قادر می‌سازد تا ویترین فروشگاه‌های NFT خود میزبان را در Solana راه‌اندازی کنند، پشتیبانی می‌شود.

در گزارش اخیر ، متاپلکس رشد انفجاری بخش NFT در سولانا را فاش کرد، و توضیح داد که در حال حاضر بیش از 3 میلیون کیف پول سولانا NFT دارند که از این تعداد 700000 مورد ماهانه فعال هستند. 

علاوه بر این، تاکنون 9.7 میلیون NFT بر روی بلاک چین سولانا ساخته شده است. بر اساس این گزارش، از ژوئن 2021، 2.2 میلیارد دلار در کل فروش ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *