پورتال NFT آپلند (UPLAND) فعال تر از همیشه

پورتال NFT آپلند (UPLAND) فعال تر از همیشه

اخبار متا / NFT Portal Beta رسماً زنده است، به این معنی که بازیکنان می توانند دارایی های Upland Collectibles خود را از بلاک چین WAX وارد اکوسیستم Upland کنند!

این یک دستاورد بزرگ برای تیم Upland و یک نوآوری مهم در فضای بلاک چین است که معنای واقعی کلمه متاورس “metaverse” را می دهد. برای شروع فقط از دارایی‌های بسته‌های کارتی Upland Collectibles: Blockchain Heroes پشتیبانی می‌کند اما نشان‌دهنده گام بزرگی در جهت تحقق کامل دیدگاه آپلند برای مالکیت واقعی و قابلیت همکاری با سایر پلتفرم ها است.

پورتال NFT چیست؟

پورتال NFT چیست؟

به زبان ساده، پورتال NFT پلی است برای سایر بلاک چین ها (مانند WAX، Ethereum یا FLOW) که به بازیکنان امکان انتقال دارایی های بازی خود را از سایر پلتفرم ها به آپلند و به العکس میدهد . بازیکنان به طور بالقوه می توانند دارایی ها را در یک بازار غیرمتمرکز (مانند OpenSea یا Rarible) خریداری کنند و سپس آن دارایی ها را در Upland آزادانه خرید و فروش کنند!

قابلیت داد و ستد باعث می شود دارایی های NFT با قرار گرفتن در معرض فروش در بازارهای جدید برای همه و سودآور و قابل دسترس باشد. این قابلیت چیزی است که قبلاً در دنیای بازی دیده نشده بود.

برای لحظه ای تصور کنید که دارایی های Fortnite یا World of Warcraft شما به طور ناگهانی می توانند از بازی خارج شوند و در جای دیگری استفاده شوند (یا فروخته شوند).

این بدان معناست که این دارایی ها کاربرد بسیار بیشتری فراتر از استفاده اصلی خود دارند و به طور بالقوه آنها را با ارزش تر می کند.

بیشتر اکوسیستم‌های بازی ها اینطور بود که که توسعه‌دهندگان کنترل کامل تولید و توزیع دارایی‌های بازی را در دست دارند اما Upland به دنبال شکستن این دیوارها و ایجاد یک لایه کاملاً جدید از محتوای تولید شده توسط کاربر است.

بازیکنان Upland فقط اعضای اکوسیستم نخواهند بود، بلکه طراحان، توزیع کنندگان، تاجران، تاجران و خواهند بود!

پل ارتباطی بین دنیا و جوامع

قابلیت همکاری متقابل بلاک چین با ایجاد یک لایه کاملاً جدید درآمدزایی برای بازیکنان، به سرعت نحوه تعامل بازیکنان با دارایی های بازی خود را تغییر خواهد داد.

توانایی جابه‌جایی دارایی‌های خود بین اکوسیستم‌ها، بازاری واقعاً باز را برای گیمرها ایجاد می‌کند و اصل اصلی Upland را تقویت می‌کند که به بازیکنان اجازه «کسب درآمد» می‌دهد.

پورتال NFT تنها پلی برای دیگر بلاک چین نیست، بلکه پلی است به دنیاهای دیگر. جوامع اینترنتی و بازی معمولاً از یکدیگر جدا هستند و فضای کمی برای تعامل بین اعضای جامعه وجود دارد.

دارایی های بازی متقابل سازگار فرصت هایی را برای این جوامع ایجاد می کند تا به روشی کاملاً جدید با یکدیگر روبه روشوند!

استفاده از NFT های غیر آپلندی

آپلند فعالانه روی توانایی انتقال دارایی های NFT از سایر بلاک چین ها به اکوسیستم Upland کار می کند. با این حال، آپلند می خواهید قبل از اینکه دامنه ویژگی را گسترش دهد، مطمئن شود که این ویژگی واقعاً در Upland مفید است.

به عبارت دیگر، تا زمانی که ویژگی هایی مانند گالری ها در دسترس قرار نگیرند، ابزار کافی برای این NFT ها در Upland وجود نخواهد داشت.

هنگامی که خانه‌ها، گالری‌ها و کسب‌وکارهای بازیکنان به Upland معرفی شدند، پورتال NFT فرصت‌های بی‌شماری را برای بازیکنان فراهم می‌کند! بازیکنان می‌توانند از دارایی‌های NFT خود با نمایش آن‌ها، مبادله آن‌ها با بازیکنان دیگر، فروش آن‌ها در فروشگاه‌های متعلق به بازیکنان، و موارد دیگر بهره ببرند!

این قابلیت چطور کار می کند

دارایی های NFT که به Upland منتقل می شوند، اساساً با یک توکن مالکیت جداگانه به نام “UPLD Token” بسته بندی می شوند. این شبیه پر کردن یک بوقلمون با بوقلمون دیگر است.

در ادامه، دارایی‌هایی که بومی Upland هستند و سپس منتقل می‌شوند، با یک توکن مالکیت به نام «دانلود توکن» در بلاک چین جدید بسته می‌شوند. بسته بندی توکن روشی محبوب برای انتقال ارزهای دیجیتال به اکوسیستم های دیگر است.

به عنوان مثال، BTC گاهی اوقات پیچیده می شود بنابراین می توان از آن به عنوان یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم در قالب WBTC (BTC Wrapped) استفاده کرد.

پورتال NFT اساساً این فرآیند را برای دارایی های NFT تکرار می کند. هنگامی که یک NFT به Upland منتقل می شود، دارایی در پلت فرم اصلی خود قفل می شود و تا زمانی که رمز مالکیت در سمت Upland سوزانده نشود، در آن پلت فرم غیرقابل استفاده است.

تا زمانی که دارایی در متاورس Upland وجود داشته باشد، NFT اصلی در اختیار Upland قرار خواهد گرفت. اگر NFT آپلود شده در داخل Upland معامله شود، مالک می‌تواند آن را در هر زمان که بخواهد در بلاک چین اصلی بازپس بگیرد.

این فرآیند کاملاً خودکار است و نیازی به دخالت تیم آپلند ندارد. اگر NFT آپلود شده در پلتفرم اصلی خود بازیابی شود، توکن UPLD مربوطه رایت می شود.

Uplandداده‌های اصلی NFT (خواه یک jpeg، یک شی 3 بعدی و غیره) را بازتولید نمی‌کند و در عوض داده‌ها را از هر کجا که در ابتدا ذخیره شده است می‌خواند.

پورتال NFT به Upland کمک می کند تا چشم انداز یک متاورز واقعی را درک کند که در آن دارایی های بازی دیگر به محدودیت های پلت فرم اصلی خود محدود نمی شوند.

همچنین با اجازه دادن به انتقال دارایی ها نه تنها بین پلتفرم ها، بلکه بین بلاک چین ها، نقطه عطفی بزرگ برای قابلیت همکاری در فضای بلاک چین است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *