NFT های آپلند را بدست بیاورید

https://meta.irpsc.com

اخبار متا : با همکاری اخیر Womplay و اپلند، مجموعه جدیدی از NFTها با قابلیت کسب درآمد ارائه شده است.

با آمدن به Womplay، کاوشگران بلوک Upland به شما کمک می‌کنند تا در چالش‌ها و ماموریت‌ها امتیاز بالایی کسب کنید و البته دریافت پاداش خود را تضمین کنید! بیایید نگاهی دقیق تر به آنها بیندازیم.

NFT اپلند چیست؟

NFT‌های اپلند پاداش هایی هستند که برای دستاوردهای شما در Upland صادر می‌شوند. آنها از سبک و محتوای منحصر به فرد بازی استفاده می‌کنند و همراه با Hero Zero و Tasty Tale NFT به شما کمک می‌کنند تا در پلتفرم پیشرفت کنید.

مشابه دیگر NFTهای Womplay، ویژگی‌های NFT اپلند نیز به 5 دسته کمیابی تقسیم می‌شوند:

Common

Rare

Epic

Legendary

Mythic

هر دسته‌ی کمیابی شامل پنج طرح منحصر به فرد است، بنابراین در مجموع، 25 NFT مختلف در Upland وجود دارد که می‌توانید جمع آوری کنید. ما به Legendary Unicorns علاقه ویژه ای داریم.

چگونه می‌توان NFT‌ کسب کرد؟

هر بار که در بازی UPX خرج می‌کنید، می‌توانید NFT‌های اپلند کسب کنید. به این معنا که هر بار که چیزی از خود بازی می‌خرید برای مثال، ملکی که مالک قبلی نداشته است، بلیط حمل‌ونقل، صندوق گنج و غیره خرید شما به حساب می‌آید. چندین نقطه عطف برای خرج کردن UPX وجود دارد که ممکن است باعث ایجاد پاداش NFT آپلند شود:

10000UPX

20000UPX

30000UPX

40000UPX

50000UPX

100000UPX

250000UPX

500000UPX

در نظر داشته باشید این مقادیر خرج کردن UPX تجمعی نیستند. به بیانی دیگر اگر شما 10000UPX خرج کنید و امتیاز مورد نیاز NFT اپلند را بگیرید برای مرحله بعد باید 20000UPX خرج کنید. برای مرحله بعد نیز باید 30000UPX جدید خرج کنید. در واقع UPX هایی که در مراحل قبل خرج کرده اید در مراحل بعد به حساب نمی آید. بنابراین پس از گذراندن این 8 آستانه در واقع شما 1 میلیون UPX خرج کرده اید.

آیا می‌توان از NFT‌ها در اپلند استفاده کرد؟

ما بسیار هیجان زده هستیم که Upland اخیراً پورتالی برای NFT  معرفی کرده است. این یک قدم بسیار ضروری برای توسعه بیشتر متاورس است. اما در زمان انتشار این پست، هیچ امکانی برای بردن NFT هایی که در Womplay کسب می‌کنید به Upland وجود ندارد.

meta.irpsc.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *