آموزش برداشت دارایی از آپلند UPLAND

آموزش برداشت دارایی از آپلند UPLAND

یک قدم بزرگ برای بلاکچین

Upland یک متاورس با یک اقتصاد واقعی است که در آن افراد بازی می‌کنند و با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. بخش کلیدی این بازی برای بازیکنان، توانایی تبدیل دارایی‌های بازی و وارد کردن آن به دنیای واقعی است.

در ماه مه سال گذشته، آپلند همکاری خود را با Tilia، یکی از شرکت‌های تابعه سازندگان Second Life، آغاز کرد. این همکاری به آپلندرها توانایی مبادله دارایی‌های دیجیتال خود را در Upland به دلار ارائه می‌دهد.

ین یک دستاورد باورنکردنی برای آپلند خواهد بود. آپلند موفق به ایجاد اولین پلتفرمی که مالکیت واقعی دارایی‌های دیجیتال را از طریق فناوری بلاک‌چین ارائه می‌دهد، شده است. نسخه همه پلتفرم‌ها (از جمله iOS و اندروید) موجود است.

امکان خرید با استفاده از دلار یا ارز دیجیتال را فراهم شده است و امکان فروش دارایی‌های دیجیتال به دلار نیز وجود دارد. همه اینها از طریق اکوسیستمی فعال می‌شود که نه تنها الزامات نظارتی سختگیرانه را برآورده می‌کند، بلکه دارای یک سیستم، به سادگی هر بازی یا برنامه غیر مبتنی بر بلاک چین است!

فروش دارایی ها در آپلند UPLAND

آموزش برداشت دارایی از آپلند UPLAND

سفر شما برای انتقال دارایی‌هاتون از Upland به دنیای واقعی، با پیشنهاد فروش ملک مورد نظر به دلار آغاز می‌شود.

هنگام قرار دادن یک ملک برای فروش در بازار، درصورتیکه آپلندر باشید، می‌توانید انتخاب کنید که آن را به ازای UPX یا USD بفروشند.

ایجاد حساب USD و KYC

آموزش برداشت دارایی از آپلند UPLAND

اولین باری که شما بعنوان آپلندر ملکی را به دلار برای فروش قرار می‌دهید، یک حساب USD ایجاد می‌شود تا درآمد دلاری حاصل از فروش احتمالی از طریق خدمات Tilia را ذخیره کند. این فرآیند ایجاد حساب به تأیید KYC (مشتری خود را بشناسید) نیاز دارد، مشابه آنچه در هنگام ایجاد یک بانک آنلاین یا حساب پی پال انتظار دارید.

معاملات دلاری

املاکی که به قیمت USD برای فروش هستند به همان شکل برای املاکی که برای UPX هستند قابل مشاهده خواهند بود. با این حال، به دلیل محدودیت‌ها و سیاست‌های مختلف فروشگاه برنامه (اول و مهم‌تر از همه، 30 درصد کارمزد خدمات فروشگاه‌های اپلیکیشن برای تراکنش‌ها دریافت می‌شود). معامله باید از طریق دسکتاپ از انجام شود.

مشابه تراکنش‌های UPX، تراکنش‌های USD مشمول 10% کارمزد معاملات بازار (5% توسط خریدار و 5% توسط فروشنده پرداخت می‌شود). کارمزد خریدار 5% USD برای انتقال مبلغ UPX معادل از استخر Upland UPX به استخر UPX انجمن استفاده می‌شود، در حالی که هنگام برداشت وجه، 5% کارمزد از فروشنده دریافت می‌شود.

خریداران همچنین باید یک حساب USD برای خود ایجاد کنند، اما آنها ملزم به انجام فرآیند KYC نخواهند بود (فقط شرایط و ضوابط Tilia را می‌پذیرند).

مدیریت موجودی USD

پس از ایجاد حساب USD ، آنها می‌توانند آن را از طریق صفحه نمایه Upland خود با بخش جدید “USD Balance” (که برای سایرین نمایش داده نمی شود) مدیریت کنند.

این بخش به Uplanders اجازه می‌دهد تا موجودی و وضعیت حساب خود را دنبال کنند و همچنین دو مورد زیر ارائه شده است:

خرید UPX

در صورت تمایل امکان خرید UPX را به آسانی فراهم می کند.

برداشت دارایی

آموزش برداشت دارایی از آپلند UPLAND

در هر زمان، Uplanders می‌تواند درآمدهای دلاری خود را مستقیماً به حساب شخصی Paypal خود برداشت کند. البته 5درصد کارمز تراکنش نیز باید پرداخت شود.

برای برداشت وجه می‌بایست به پروفایل خود رفته و در قسمت USD BALANCE روی گزینه withdraw کلیک کنید.

در صورتیکه قبلا احراز هویت Tilia را انجام داده باشید، پنجره ای PayPal باز شده و فرایند انتقال وجه به حساب PayPal شما انجام خواهد شد.

شرایط و ضوابط NFT به USD

همه شرکت کنندگان در برنامه بتای NFT-to-USD باید با شرایط و ضوابط زیر موافقت کنند:

توافق با شرایط تأیید می کند که بازیکن می داند که این برنامه در نسخه بتا است. این بدان معناست که سرویس در معرض وقفه است و مکانیک ها و محدودیت های خاصی در معرض تغییر هستند.

بازیکنان می توانند تا 20 ملک را در یک زمان با حداکثر 10000 دلار در تراکنش های فردی بفروشند.

بازیکنان تا زمانی که حداقل 14 روز حسابشان فعال نشده باشد، نمی‌توانند دارایی‌هایی به ارزش بیش از 100دلار خریداری کنند.

املاک نمی توانند از طریق Property به USD برای یک دوره ثابت پس از خرید ملک فروخته شوند.

برای فروش ملک به دلار محدودیت های زیر اعمال می‌شود.

Uplander: 30 Days

Pro: 14 Days

Director: 7 Days

Executive & Chief Executive: 3 Days

بازیکنان کشورهای زیر نیز قادر به برداشت وجه از طریق PayPal نخواهند بود
کشورهای غیرمجاز: ایران، اوکراین، یونان و لبنان و سوریه

احراز هویت

برای احراز هویت Tilia می‌بایست یه تصویر کارت شناسایی و یک قبض که به تازگی پرداخت شده باشد ارسال کنید.

آدرس و نام روی قبض باید با کارت شناسایی مطابقت داشته باشد. فرایند تائید اطلاعات شما از چند ساعت تا چند روز ممکن است طول بکشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *