خرید زمین FSA در آپلند

https://meta.irpsc.com/
https://meta.irpsc.com/

FSA مخفف Fair Start Act است. این زمین ها برای اطمینان از این است که بازیکنان جدید (ویزیتور و آپلندر) فرصت مناسبی برای رشد در Upland دارند. هر کسی با دارایی خالص بیش از 100.000 UPX (حرفه ای، مدیر، اجرایی و مدیر اجرایی) نمی تواند این املاک را خرید کنند. با این حال، آنها می توانند در بازار از آپلندر ها که می توانند زمین های FSA را با قیمت پایه از Upland خریداری کرده اند را خریداری کنند. این املاک را می توان در همه شهرها، همه محله ها و همه مجموعه ها (به جز فوق نادر یا همان کارت طلایی) یافت. برای درک نحوه شناسایی املاک FSA در Upland، تصویر زیر را ببینید :

https://meta.irpsc.com/

1 – زمین FSA موجود هستش، اما خارج از محدوده کاوشگر (آواتار) شماست . برای خرید کاوشگر خودتون رو به نزدیک اون زمین send کنید .

2 – زمین FSA موجود و در محدوده کاوشگر شما قرار دارد. شما می توانید این ملک (سبز روشن) را خرید کنید.

3 -زمین FSA که توسط بازیکن دیگری خریداری شده و برای فروش نیست (آبی روشن)

4- دارایی غیر FSA، متعلق به بازیکن دیگری و گذاشته شده برای فروش (سبز تیره)

آپلندرهایی که می توانند املاک در مجموعه ها را خرید کنند، احتمالاً بهترین بازده را در فروش خود خواهند داشت چرا که هر چه بیشتر بتوانید خرید کنید، رشد تصاعدی بیشتری می توانید داشته باشید. هنوز در بسیاری از شهرها زمین های FSA فراوانی وجود دارد.

معمولاً زمین های مجموعه اوایل باز شدن شهر خرید می‌شوند و بالاترین تعداد خرید و فروش مجدد را دارند چون تقاضای بالایی برای خرید دارند . از آنجایی که درصد زیادی از بازیکنان نمی توانند املاک FSA را خریداری کنند، رقابت کمتری بر سر آنها وجود دارد.

علاوه بر آن، آپلندرها معمولاً UPX زیادی ندارند و زمین های FSA با کیفیت ، برای ویزیتور ها باقی می‌گذارند. شهرهای مختلف دارای مقادیر متفاوتی از زمین های FSA هستند. با استفاده از سیستم های سطح شهر، تعداد املاک FSA در یک شهر می تواند از 13٪ تا 70٪ باشد. شهرهایی که دارای 70% دارایی FSA هستند به عنوان شهرهای آغازین تعیین می شوند.

محدودیت های زمین های FSA

تا به حال ویژگی های FSA ایده آل به نظر می رسند، و واقعا هم ایده آل هستند. با این حال این زمین ها می توانند به یک شمشیر دو لبه تبدیل شوند.

هر بازیکن فقط می تواند هر هفته 2 ملک FSA را بفروشد (و فهرستی تنظیم کند) ، هفته در ساعت 12 صبح دوشنبه UTC به وقت آمریکا بازنشانی می‌شود.

همین امر در مورد معاملات نیز صادق است. هنگامی که یک ملک FSA خریداری، فروخته یا معامله می شود، وضعیت FSA خود را از دست می دهد. این محدودیت صرف نظر از وضعیت بازیکن (سطح) در بازی صادق است.

این موارد به معنی هستند که به طور بالقوه می تواند به عنوان یک Uplander به طور تصاعدی سخت شود.

به عنوان مثال، اگر شما مالک یک ملک UPX 3000 هستید و دو مورد از آنها را به 2 برابر ارزش آن بفروشید، در آن هفته 5700 UPX به دست می آورید (پس از فاکتورگیری هزینه فروش بالا). این احتمال وجود دارد که در طول آن هفته ارزان‌ترین املاک FSA اکنون ارزش خود را افزایش داده‌اند و با 5700 UPX که به تازگی ساخته‌اید، فقط می‌توانید یک ملک جدید خریداری کنید.

این کار باعث رشد آهسته شما می شود یا اینکه به نقطه ای می رسید که املاکی که را که دارید نمی فروشید.

در برخی مواقع ممکن است متوجه شوید که تنها راه شما برای ادامه رشد، خرید UPX است. حتی اگر منتظر انتشار شهر بعدی باشید، ممکن است UPX کافی برای شرکت نداشته باشید یا املاک مناسبی برای فروش با نداشته باشید. محدودیت دوم توانایی شما برای فروش ملک به دلار است.

صرف نظر از سطح Upland شما، یک ملک FSA خریداری شده باید به مدت 6 ماه در اختیار مالک باشد تا اینکه بتواند این زمین را به دلار آمریکا بفروش برساند.

از طرف دیگر، اگر بتوانید یک مجموعه ارزشمند را خریداری کنید و آن را به قیمت بیش از 10 برابر بفروشید، گزینه های بیشتری برای خود ایجاد کرده اید.

می توانید چندین ملک FSA بخرید، آن پول را نگه دارید و منتظر باشید تا شهر بعدی آزاد شود.

استراتژی دیگر خرید یک دارایی FSA بسیار بزرگتر است که اگر برای یک نشانه گذاری خوب فروخته شود می تواند رشد سریع مورد نظر شما را به دست آورد.

در بسیاری از موقعیت ها داشتن ترکیبی از زمین های FSA و غیر FSA سودمند است. این به شما انعطاف پذیری بیشتری می دهد زیرا اموال غیر FSA را می توان بدون محدودیت برای فروش فهرست کرد.

اگر در انتشار شهری جدید شرکت می‌کنید و دارایی‌های FSA و غیر FSA دارای ارزش یکسانی هستند، به همین دلیل ابتدا باید به سراغ ملک غیر FSA بروید. اگر به دنبال خرید ملکی هستید که بخش زیادی از محله هنوز برای فروش است، اگر قیمت املاک FSA نزدیک به قیمت کف در بازار ثانویه باشد(یعنی توسط بازیکن ها برای فروش گذاشته شده اند) ، انتظار فروش سریع ملک خود در بازار را نداشته باشید.

شاید منطقی باشد که برای یافتن فرصت های خرید بهتر منتظر انتشار شهر بعدی باشید. معمولاً در طول انتشار شهر جدید، بهترین زمین ها خیلی سریع فروخته می‌شوند ، از جمله املاک FSA، که با ارزان‌ترین قیمت موجود در بازار بفروش می رود.

با گذشت زمان حداقل قیمت یک ملک خریداری شده افزایش می یابد. اگر هدف شما فروش زمین های FSA است که موارد زیر را در نظر بگیرید:

* اگر در باز شدن یک شهر جدید شرکت می کنید و می توانید بسیاری از ارزان ترین املاک FSA را بخرید ، عالی است. ممکن است مدتی طول بکشد تا آنها را بفروشید، اما می توانید انتظار داشته باشید که کف قیمت آنها بالا برود.

این ویژگی ها برای بازیکنانی که می خواهند شبکه گنج یابی خود را گسترش دهند عالی است .

ممکنه این زمین ها را با سود کلان نفروشید، اما درصد سود شما ممکن است خوب باشد.

هر چه مدت طولانی تری این املاک را نگه دارید، احتمال افزایش سود بیشتر خواهید داشت.

* اگر زمین شما در مجموعه ارزشمندی قرار دارد ، می‌توانید انتظار داشته باشید که آنها را برای سود خوبی بفروشید، صرف نظر از اینکه چه زمانی آنها را می‌فروشید.

خواص مجموعه خرید شده همیشه بهترین استراتژی نیست.

در اکران شهر جدید، املاک کلکسیون ضرابخانه و املاک ارزان همیشه استراتژی خوبی هستند.

اگر قصد شما فروش سریع است، ممکن است چند روز یا حتی هفته‌ها پس از انتشار شهر، خرید و فروش املاک ارزان و استاندارد استراتژی خوبی نباشد.

در این شرایط، احتمالاً تعداد زیادی از این زمین ها برای فروش وجود دارد، از جمله مواردی که ارزان تر از قیمت پایه زمین های FSA شما هستند.

برای ورود به دنیای متاورس نیاز به آموزش دارین ، به کانال دیسکورد بیاین و شروع به یادگیری و درآمد دلاری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *